عفونت های بارداری

عفونت های بارداری ممکن است برای هر زن بارداری ایجاد شود ، دکتر بیک زاده متخصص زنان بیان می کند که عفونت بارداری بسیار مهم است و باید سریع تر درمان شود .

دوران بارداری یکی از مهم ترین دوران می باشد ، مادران باردار در این دوران باید دقت نمایند که به بیماری حتی سرماخوردگی ساده مبتلا نشوند زیرا ممکن است به جنین سرایت کرده و سبب ناهنجاری های جبران ناپذیری شود .

شایع ترین عفونت های بارداری را در ذیل بیان می کنیم :

شایع ترین عفونت های بارداری

• عفونت قارچی واژن
  • عفونت ادراری

علائم عفونت قارچی واژن :

ترشحات واژن در زمان بارداری

یکی از دلایل عفونت قارچی ترشحات واژن می باشد ، در صورتی که مادر باردار به این بیماری مبتلا باشد با ترشحات سفید روبرو می شود ، معمولا این ترشحات به شکل پنیری می باشند ، این ترشحات دارای رنگ زرد و یا سبز هستند ، عفونت قارچی معمولا با سوزش و خارش همراه است .

عفونت ادراری دوران حاملگی

شایع ترین عفونت دوران بارداری عفونت ادراری است، معمولا این عفونت در اثر باکتری های واژن ایجاد می شود ، این عفونت با احساس دفع ادرار ، تکرر ادرار ، کدر بودن رنگ ادرار همراه است .

بوی نامطبوع واژن یکی از مهم ترین علائم عفونت ادراری است .

دکتر بیک زاده متخصص زنان به روش های مختلف به درمان عفونت دوران بارداری می پردازد ، در ابتدا ایشان بیمار را معاینه می کند تا علت عفونت را تشخیص دهد سپس با توجه به علائم عفونت درمان را انجام می دهد.

عفونت های بارداری

ممکن است به غیر از عفونت های که در بالا ذکرشد مادر باردار به بیماری های دیگری مبتلا شده باشد در نتیجه باید معاینه صورت گیرد سپس روش درمانی انتخاب شود .

سایر خدمات خانم دکتر بیک زاده :

و…
شما عزیزان می توانید تمامی سوالات خود را در خصوص بارداری با ما در میان بگذارید :
شماره ی تماس :۴۴۴۲۴۳۶۲
منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم