دکتر مژگان بیک زاده
Search
Close this search box.

سوالات متداول جراحی ترمیمی زنان

پرسش و پاسخ جراحی ترمیمی زنان1
پرسش: آیا بعد از جراحی ترمیمی می توان زایمان طبیعی داشت؟

پاسخ: در صورتی که جراحی ترمیم را انجام داده اید باید سه ماه از زمان جراحی گذشته باشد تا بتوانید زایمان طبیعی داشته باشید. دلیل گذر این زمان ترمیم بخیه ها و برطرف شدن تورم می باشد. اا اگر زایمان داشته اید به دلیل تورم ناشی از بارداری باید سه ماه از زمان زایمان گذشته باشد تا بتوان جراحی ترمیمی زنان را انجام داد.

پرسش و پاسخ جراحی ترمیمی زنان2
پرسش: هزینه جراحی ترمیم زنان چقدر است؟
پاسخ: هزینه جراحی ترمیمی زنان به عوامل مختلفی بستگی دارد و شما بایستی معاینه شوید. باید مشخص شود هدف شما از انجام جراحی چیست و چه چیزی مد نظرتان هست تا بتوان هزینه جراحی را مشحص کرد.
پرسش: بعد از جراحی ترمیمی چه مدت باید روابط زناشویی برقرار نکنیم؟
پاسخ: در این زمینه می توانید با متخصص زنان خود مشورت نمایید مدت زمان آن به شرایط فرد و نوع جراحی بستگی دارد .  ولی بهتر است حداقل تا دو هفته  از برقراری رابطه جنسی بپرهیزید.
پرسش: جراحی ترمیمی به چه صورت است؟
پاسخ: جراحی ترمیمی را با استفاده از جراحی و با استفاده از لیزر می توان انجام داد.
پرسش: من بیست سال سن دارم می خواستم ببینم می توانم این جراحی را انجام بدهم؟
پاسخ: اگر تقاضای جراحی ترمیمی را دارید بهتر است بعد از سن ۱۸ سالگی انجام شود برای اینکه رشد نهایی ناحیه تناسلی صورت بگیرد و فرم آن مشخص شود و بعد از آن جراحی یا با لیزر انجام شود.
پرسش: دوره نقاهت جراحی ترمیمی چقدر است و چه مدت زمانی نباید رابطه جنسی داشته باشیم؟
پاسخ: دوره نقاهت حداقل دو هفته می باشد و در این زمان رابطه جنسی نداشته باشید.
پرسش: در جراحی ترمیمی فرق لیزر با جراحی سنتی چیست؟
پاسخ: در صورت اینکه تمایل نداشته باشد از چاقو استفاده شود می توانید روش لیزر را انتخاب کنید . در جراحی از برش و چاقو استفاده می شود ولی در روش لیزر به این صورت نیست.
در صورت داشتن هرگونه سوال در این زمینه می توانید با مطب خانم دکتر مژگان بیک زاده تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را بپرسید و آیا در بخش دیدگاه ها آن را با ما درمیان بگذارید.