دکتر مژگان بیک زاده
Search
Close this search box.

بهترین متخصص زنان تهران

بهترین متخصص زنان تهران باید تجربه کافی در زمینه شناخت انواع بیماری های زنان و درمان آنها داشته باشد. اکثر افراد فکر می کنند که زمانی باید به متخصص زنان مراجعه کنند که می خواهند زایمان کنند. در صورتی که اینطور نیست و امروز گسترش بیماری ها نیاز به مراجعه به یک متخصص زنان خوب را تبدیل به الزام کرده است. خانم ها در هر رده سنی که هستند می بایست به طور مرتب به پزشک متخصص زنان مراجعه کنند. سلامتی خود را به صورت دوراه ای با انجام انواع آزمایش و تصویربرداری ارزیابی کنند. این بررسی دوره ای می تواند سلامتی جسمی و شرایط باروری را در آینده برای شما تضمین کند. دکتر مژگان بیک زاده بهترین متخصص زنان در تهران است که بیش از دو دهه است در زمینه های مختلف فعالیت می کند. دکتر مژگان بیک زاده متخصص زنان و زایمان، با متدهای نوین روز دنیا آشنایی دارد و از بروزترین تجهیزات در مطب خود استفاده می کند. 

دکتر مژگان بیک زاده بهترین متخصص زنان تهران

خدمات بهترین متخصص زنان تهران

زایمان طبیعی و سزارین

بهترین متخصص زنان تهران در وهله اول باید بتواند خدمات مربوط به یک مادر را ارائه دهد. این خدمات شامل غربالگری های دوره بارداری و زایمان می باشد. یک متخصص زنان خوب در تهران این توانایی را دارد که سخت ترین زایمان ها را چه به روش طبیعی و چه به روش سزارین انجام دهد. اینکه بهترین روش زایمان برای سلامتی مادر و جنین کدام است را نیز پیش از زایمان تشخیص دهد. مشکلاتی که ممکن است مادر هنگام زایمان با آنها روبرو شود را نیز در پروند پزشکی بیمار قید کند.

انجام انواع عمل های جراحی

بهترین متخصص زنان در تهران می بایست نسبت به دیگر متخصصین زنان دانش انجام انواع جراحی های درمانی برای زنان را داشته باشد. بتواند با جراحی بیماری های زنان را درمان کند. این بیماری ها شامل آندومتریوز، سرطان تخمدان، تخمدان پلی کیستیک و فیبروم می باشد. شاید کم و بیش در مورد هر یک از این بیماری ها اطلاعات اندکی داشته باشید. هر یک از آنها در صورت عدم درمان در مراحل اولیه می توانند به جراحی و نازایی ختم شوند. اینجا لزوم مراجعه مرتب به متخصص زنان در تهران برای شما روشن تر می شود. به ویژه اگر بدانید که هر یک از این بیماری های در مراحل اولیه ممکن است علائم خاصی نداشته باشند.

بهترین متخصص زنان تهران یک متخصص لاپاراسکوپی، لاپاراتومی، هیسترکتومی و کولپوسکوپی می باشد. هر یک از این روش های جراحی متناسب با وضعیت بیمار انجام می شوند. 

جراحی های ترمیمی

امروزه انواع جراحی های ترمیمی توسط بسیاری از خانمها دنبال می شود. دسته ای ممکن است بر اثر انجام یک جراحی قبلی به دنبال انجام جراحی ترمیمی بروند. دسته ای دیگر نیز برای افزایش اعتماد به نفس در رابطه جنسی به متخصص زنان مراجعه می کنند. اقداماتی که پس از مشورت با بهترین متخصص زنان در تهران صورت می گیرد، موفقیت در انجام آنها را تضمین می کند. 

بهترین متخصص زنان در تهران انواع جراحی های ترمیمی را در راستای رفع مشکلات بلوغ و یائسگی انجام می دهد. این جراحی های به دنبال رفع مشکلاتی که خانم ها را درگیر می کنند انجام می شوند. 

تشخیص دقیق

بهترین متخصص زنان در تهران پیش از هر اقدامی برای جراحی و درمان، بررسی دقیقی روی وضعیت جسمی بیمار دارد. وضعیت باروری و سلامتی او را به طور کامل ارزیابی می کند و سپس بهترین درمان را انتخاب می کند. اینکه شما یک خانم متاهل باشید یا یک دختر مجرد، هیچ فرقی نمی کند. بهترین متخصص زنان تمامی این ارزیابی ها را برای شما انجام می دهد. هر چند حساسیت روی دختران بیشتر است، چرا که آنها تجربه بچه دار شدن را نداشته اند و می بایست به وضعیت باروری آنها توجه شود. 

غربالگری سرطان ها

امروزه خانم ها درگیر انواع سرطان ها می شوند که نه سلامتی آنها را با خطر مواجه می کند. بلکه می تواند موجب ازدست رفتن نعمت باروری برای آنها شود. اگر خانم ها به طور مرتب به متخصص زنان مراجعه داشته باشند و معاینات و چکاپ های دوره ای خود را پیگیری کنند، دیگر نیازی به نگرانی نیست.

هر چند در صورت باید خدمت شما عرض کنیم که چنین مشکلاتی با وجود پزشکان باتجربه جای هیچ نگرانی را برای بیمار باقی نمی گذارند. دکتر مژگان بیک زاده بهترین متخصص زنان در تهران است که غربالگری انواع سرطان ها را برای خانم ها انجام می دهند و در پی آن درمان هایی با کمترین عوارض را برای بیماران رقم زده اند.

متخصص باروری و نازایی

بهترین متخصص زنان تهران تخصص باروری و نازایی دارد. می تواند از انواع متدها برای باروری یک خانم استفاده کند. از فریز تخمک تا کاشت آن و افزایش درصد موفقیت در لقاح را پیگیری می کند. IVF یا لقاح مصنوعی جدیدتری روش برای درمان نازایی است که به خانمها این امکان را می دهد تجربه مادر شده را داشته باشند. متخصص نازایی باید نسبت به تمامی این اقدامات، دانش خود را بروز کند. 

ضرورت مراجعه به بهترین متخصص زنان تهران

اینکه چه زمانی باید به بهترین متخصص زنان در تهران مراجعه کنیم را کم و بیش برای شما مطرح کردیم. داشتن یک مراجعه دوره ای و انجام چکاپ می تواند به شما در تشخیص زودهنگام هر عارضه ای کمک می کند. به این ترتیب می توانید از کم تهاجم ترین روش درمانی بهره بگیرید. سعی کنید با مشاهده هرگونه علائم عجیب و نامتعارف، به متخصص زنان مراجعه کنید. دردهای عجیب در نواحی زنانه یکی از نشانه های مهم و بارز در میان انواع زنان است. 

دکتر مژگان بیک زاده بهترین متخصص زنان تهران

بهترین متخصص زنان دکتر مژگان بیک زاده پزشکى تخصص خود را از دانشگاه علوم پزشکى تهران گرفته است. ایشان طرح و تعهدات خود را در شهرستان نقده استان آذربایجان غربى گذرانده اند و از سال ٧٨ تا کنون در تهران مشغول به کار هستند. در بیشتر بیمارستان های تهران زایمان های متعددی را به ثمر رسانده اند. علاوه بر این دکتر مژگان بیک زاده از بروزترین تجهیزات برای انواع جراحی های ترمیمی زنان که استفاده می کنند. در صورت نیاز به مشاوره می توانید شماره تماس خود را در فرم زیر وارد کنید تا در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته شود.