هیسترکتومی
بیماری های زنان

چرا عمل هیسترکتومی انجام می‌شود؟

چرا عمل هیسترکتومی انجام می‌شود؟ هیسترکتومی که در طی آن رحم زنانه به طور کامل برداشته می‌شود به همین خاطر این عمل برداشتن رحم نیز

میزان هزینه لابیاپلاستی در تهران
جراحی ترمیمی زنان

هزینه لابیاپلاستی در تهران چه قدر است؟

هزینه لابیاپلاستی در تهران چه قدر است؟ هزینه ی انجام لابیاپلاستی در بانوان یکسان نبوده و با توجه به عوامل مختلفی میزان آن متفاوت می‌باشد.

بخیه های لابیاپلاستی

بخیه های لابیاپلاستی

بخیه های لابیاپلاستی از چه نوعی هستند و چند روز بعد از عمل می‌افتند؟  با توجه به جزئیات جراحی و عوامل دیگر ممکن است بخیه

درمان فیبروم رحم چیست؟

درمان فیبروم رحم چیست؟

درمان فیبروم رحم چیست؟ بسیاری از خانمها که درگیر این مشکل هستند به دنبال یافتن بهترین و کم تهاجمی ترین روش برای درمان هستند. شاید

جراحی لابیاپلاستی

جراحی لابیاپلاستی

جراحی لابیاپلاستی به عنوان یکی از عمل های زیباسازی و جوان سازی واژن شناخته شده و از آن برای کاهش اندازه لابیا مینور (چین های

بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران
جراحی ترمیمی زنان

بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران کیست؟

بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران کیست؟ قطعاً برای خانم هایی که ساکن شهرستان هستند، انتخاب بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران کار بسیار دشواری است. به

تاثیر کرونا بر بارداری و خطرات آن
بارداری و زایمان

تاثیر کرونا بر بارداری را می دانید؟

تاثیر کرونا بر بارداری را می دانید؟ کرونا یکی از بیماری های بسیار پیچیده بود که نه تنها بر بارداری، بلکه بر سیستم باروری خانم

علل درد لگن در بانوان چیست

علل درد لگن در بانوان

علل درد لگن در بانوان که در پایین ترین قسمت شکم، بین ناف و کشاله ران به وجود می آید. این درد در بانوان ممکن