هزینه عمل پرینورافی

پرینورافی و تنگ کردن واژن

بین واژن و مقعد بافتی به نام پرینه وجود دارد، برقراری رابطه جنسی و زایمان طبیعی به مرور موجب تغییر شکل، ناهمواری و شل شدگی واژن می گردد زایمان طبیعی حتی ممکن است  باعث آسیب جدی تری مثل  پارگی پرینه گردد. پرینورافی نوعی جراحی زیبایی ناحیه تناسلی می باشدکه به منظور تنگ کردن واژن انجام  میشود و می تواند آسیب های ایجاد شده بافت پرینه و دهانه واژن مورد بازسازی قرار می دهد وآن را  به شکل اولیه خود و قبل از بارداری بازمی گرداند.

در حالت عادی و قبل از برقراری رابطه جنسی، سایز مهبل حدود ۳ یا ۴ اینچ می باشد اما در حین برقراری رابطه جنسی تغییر سایز پیدا می کند.

محل قرار گیری بافت پرینه به گونه ای است که عضلات کف لگن را در بر می گیرد، به همین دلیل میل به برقراری رابطه جنسی را افزایش داده و رابطه جنسی را برای طرفین لذت بخش تر می کند.

پرینورافی

مشکلات برقراری رابطه جنسی

لذت بردن از برقراری رابطه جنسی جزء مسائل بسیار پر اهمیت در داشتن رابطه جنسی موفق و تحکیم روابط طرفین می باشد. در برخی مواقع بدلیل بروز یکسری مشکلات و تغییرات در رابطه جنسی باعث می شود زن نه تنها از رابطه جنسی خود لذت نبرد بلکه احساس ناخوشایند و یا حتی احساس درد داشته باشد، تا جایی که ممکن است موجب تضعیف روحیه و اعتماد به نفس در وی می گردد. از جمله مواردی که باعث ایجاد این مشکلات می گردد عبارتند از:

اختلالات مادرزادی

اختلالاتی مادر زادی همچون تنگی واژن، نازک بودن واژن، و عدم انعطاف پذیری واژن موجب احسای درد در زمان مقاربت جنسی گردد،در این مواقع لازم ازم است به یک پزشک متخصص مراجعه نمایید.

انواع عفونت

عفونت های مربوط به واژن و موجب درد و ناراحتی درزمان برقراری  رابطه جنسی می گردد شود اگر این دردها بطور مداوم ادامه داشته باشد توصیه می گردد حتما به یک پزشک متخصص مراجعه نمایید.

آسیب یا زخم

اگر در ناحیه واژن یا لگن آسیبی وارد شود و یا زخمی وجود داشته باشد موجب درد در برقراری رابطه جنسی می گردد.

واژینیسموس

زمانی که عضلات کف لگن انقباضات دائمی نداشته باشد به مرور یفت و غیر منعصف می گردد این امر موجب احساس درد و ناراحتی در مقاربت های جنسی وی می گردد.

زمانی که شما در زمینه این قبیل مشکلات خود به پزشک متخصص زنان مراجعه می نمایید، پزشک برای تشخیص مشکل شما با استفاده از دستگاه مخصوصی عضلات کف لگن و واژن را تحت بررسی قرار می دهد تا مشکل را تشخیص و درمان مناسبی برای آن در نظر بگیرد.

جراحی زیبایی واژن روش نوین و ایمنی می باسد که می توان مشکلات و نقایص واژن را برطرف نماید و اثر فوق العاده موثر و مفیدی در برقراری رابطه جنسی موفق می گذارد.

پرینورافی پس از زایمان

پرینورافی به منظور تنگ کردن واژن هایی که به دلایل مختلف گشاد و شل شده اند انجام می گیرد.جراحی پرینورافی را می توان بلافاصله پس از انجام زایمان طبیعی انجام داد. لازم به ذکر است حتما برای انجام این جراحی پر اهمیت به یک پزشک خوب زنان وزایمان مراجعه نمایید زیرا اگر در این روش واژن بیش از اندازه لازم تنگ  شود عمل دخول در رابطه جنسی بسیار سخت انجام می گیرد و اگر هم بیش از اندازه لازم و استاندارد تنگ نگردد ممکن است  باعث سردی و عدم لذت در برقراری رابطه جنسی برای طرفین  گردد.

درمان خشکی واژن با لیزر می تواند یکی از راه های مطلوب و تقریباً بدون عوارض جانبی باشد که متصص زنان و زایمان به شما توصیه می کند. در این روش به طور معمول از دستگاه لیزر برای تابش تحت کنترل انرژی به دیواره واژن استفاده می شود. دکتر مژگان بیک زاده متخصص زنان در پونک با استفاده از روش های تشخیصی و درمانی مجهز به بررسی عارضه ها پرداخته و با آخرین دانش روز دنیا اقدام به درمان می کند. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره های ۰۲۱۸۶۰۴۶۳۲۹ – ۰۲۱۴۴۴۲۷۳۶۲ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید.

نکات مهم در جراحی پرینورافی

• جراحی پرینورافی با استفاده از دستگاه لیزر مخصوص انجام می گیرد.
  • در این روش جراحی، عمق لازم جهت لیزر نباید بیشتراز ۲یانهایتا ۳ سانتی متر باشد تا آسبی به این ناحیه وارد نشود.
  • جراحی پرینورافی به عنوان یک جراحی مکمل هم شناخته شده است و می تواند همزمان با سایر جراحی های زیبایی واژن از جمله لابیاپلاستی انجام گیرد.
  • ترمیم بافت پرینه می تواند همراه با واژینوپلاستی نیز انجام گیرد.
  • ضرروت انجام آزمایشات پاپ اسمیر یکی از اقدامات اصلی پس از پرینورافی می باشد.

چه افرادی نمی توانند تحت جراحی پرینورافی قرار بگیرند؟

• خانم های باردار و خانم هایی که قصد بارداری دارند.
  • خانم هایی که در سیستم ایمنی خود دچار ضعف یا مشکل باشند.
  • خانم هایی که دچار یبوست های مکرر می باشند.
  • خانم هایی که دچار شلی رحم یا چاقی مزمن هستند.
  • تومورهای لگنی یکی دیگر از عوامل محدود کننده برای انجام پرینورافی می باشند.

هزینه عمل جراحی پرینورافی

هزینه تنگ کردن واژن  مانند سایر جراحی های زیبایی واژن با توجه به علائم مختلف ومیزان گشادی ومشکلات واژن متفاوت می باشد که پس از م%

نظرات بسته شده است.