بهترین دکتر زنان برای درمان عفونت

یکی از مشکلات رایج در بین تمامی خانم ها عفونت های زنانه می باشد که اغلب خانم ها به این موضوع بی توجهی کرده و برای درمان و بهبود آن هیچ اقدامی نمی کنند، بنابراین بعدها ممکن است دچار مشکلات زیادی از جمله عفونتهای لگنی، ناباروری و عوارض جبران ناپذیری دیگری گردند و برای درمان آنها جراحی ها و هزینه های زیادی را متحمل گردند.

دکتر مژگان بیک زاده متخصص زنان،زایمان و نازایی توصیه اکید بر این موضوع دارند که در صورت مشاهده هر نوع عفونت  زنانه سریعا به یک متخصص خوب در این زمینه مراجعه نموده و قبل از بروز هر گونه عوارضی به درمان آن بپردازید.

یکی از عفونت های شایع در بین خانم ها عفونت های قارچی می باشد که در بیشتر موارد  این نوع  عفونت از طریق عدم رعایت بهداشت لباس زیربه داخل واژن وناحیه تنالی انتقال میابد. دکتر مژکان بیک زاده تاکید بر این دارند که حتما در فاصله زمانی کم (هر روز یا حداقل دو روز یکبار) تعویض گردد و از پوشیدن لباس های تنگ در مدت طولانی اجتناب نمایند. چرا که به تن داشتن لباسهای تنگ به ویژه لباس های زیر و شلوار در مدت زمان طولانی وفصل های گرم و تابستانی موجب تشدید عفونت های زنانه و کندتر شدن روند درمانی آن می گردد.

دکترمژگان بیک زاده متخصص زتان

ضرورت مراجعه به بهترین متخصص زنان

همانطور که در بالا گفته شد نادیده گرفتن عفونت های زنانه مشکلات زیادی را ممکن است به همراه داشته باشد ، اما متاسفانه اغلب خانم ها بر این باورند که مراجعه به متخصص زنان و زایمان فقط در زمان اقدام به بارداری، دوران بارداری و زایمان می باشد یا در بدترین حالت ممکن در رحم و تخمدان انها کیست ایجاد شده باشد با اینکه منشا تمامی مشکلات و بیماری های زنان از عفونت های نادیده گرفته شده آنها می باشد.

یکی از نکات قابل تامل و تاسف بر انگیزی که لازم است در مقاله جهت اطلاع بیشتر کاربران گرامی مطرح گردد این است که در جامعه کنونی ما افردسودجویی که هیچ تخصصی در زمینه زنان ندارند با استفاده از تبلیغات کذایی و دروغین افرادی را که تجربه و مهارت کافی در این زمینه ندارند را فریب می دهند و با تجویز داروهای تقلبی و روش های درمانی غیرپزشکی  نه تنها بیماری فرد را درمان نمی کنند بلکه مشکلات و صدمات جبران ناپذیری را نیز برای وی ایجاد می نمایند تا بتوانند از این راه سود های کلانی را دریافت نمایند. پس توصیه می گردد که  در انتخاب پزشک متخصص خود نهایت توجه و دقت را داشته باشید.

دکتر مژگان بیک زاده متخصص زنان در پونک با استفاده از روش های تشخیصی و درمانی مجهز به بررسی عارضه ها پرداخته و با آخرین دانش روز دنیا اقدام به درمان می کند. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره های ۰۲۱۸۶۰۴۶۳۲۹ – ۰۲۱۴۴۴۲۷۳۶۲ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید.

روش های پیشگیری از بروز عفون های زنانه

• پوشیدن لیاس های نخی و راحت
  • نو کردن زود به زود لیاس های زیرین
  • خشک نگه داشتن و اژن و خودداری از به تن داشتن لباس های زیرمرطوب و خیس
  • بلافاصله پس از خارج شدن از استخر حتما دوش گرفته و لباس هایتان را تعویض نمایید.
  • تعویض لباس ها خصوصا لباس های زیر پس از فعالیت های ورزشی و پیاده روی
  • لباس های زیر خود را هر روز تعویض نمایید.
  • رعایت نکات بهداشتی در روابط جنسی زناشویی
  • پس از شستشو لباس های زیرخود، اجازه دهید که حتما در معرض نور خورشید خشک گردد.
  • از پوشیدن لباس زیر و شلوار تنگ در مدت زمان طولانی اجنتاب نمایید.

دکتر مژکان بیک زاده پزشک متخصص زنان تاکید بر رعایت اصول بهداشتی زنانه دارند و بیان دارد که رعایت اصول بهداشتی زنانه اصلی ترین راه در پیشگیری از ابتلا به عفونت واژینال می باشد. عدم به بیماری عفونت های واژینالی منجر به بیماری های زیادی در ناحیه دهان رحم و واژن یا ناحیه رحم، لوله ها و ناحیه لگنی می گردد که خطرات جبران ناپذیری را ممکن است برای فرد ایجاد نماید.

اگر به دنبال بهترین متخصص زنان و رایمان در تهران هستید ما لینک مربوطه را به شما پیشنهاد می نماییم.