بهترین جراح واژینوپلاستی در تهران

واژینوپلاستی یکی از جراحی های زیبایی واژن است که در بین خانم ها از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. ژینوپلاستی با برطرف کردن مشکل شل شدن واژن و تنگ کردن عضلات کف لگن، زیبایی این اندام را افزایش می دهد. شل شدگی ناحیه واژن معمولا با افزایش سن، نوسانات وزنی و زایمان های طبیعی و متعدد رخ می دهد.

واژنی که شل شود به مروز لذت جنسی را در فرد کاهش می دهد و منجر به سلب اختیار او برای کنترل ادرار می گردد. به طور کلی بی توجهی به این معضل می تواند عوارض خطرناکی را برای خانم ها به دنبال داشته باشد. از همین رو مراجعه به پزشکی متخصص برای معاینه و انجام واژینوپلاستی اولین اقدامی است که در راستای زیباسازی واژن باید انجام شود.

معرفی بهترین جراح واژینوپلاستی در تهران

واژینوپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

سوالی که برای داوطلبان انجام واژینوپلاستی معمولا مطرح می شود این است که آیا برای انجام آن نیاز به شرایط خاصی است یا همه خانم ها می توانند نسبت به آن اقدام نمایند؟

به طور کلی واژینوپلاستی برای خانم هایی با واژن شل و دارای کانال های گشاد مناسب است. حال این مشکل می تواند در اثر زایمان های متعدد باشد و یا افزایش سن و وزن.

با این حال، جنبه زیبایی عمل واژینوپلاستی و تاثیری که بر اعتماد به نفس خانم ها داردف ما را منع از این می کند که بگوییم این جراحی زیبایی تنها مختص آن دسته از بانوانی که به مشکل شل شدگی واژن دچارند، می باشد. بنابراین تمامی خانم ها می توانند به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنند و جراحی واژینوپلاستی را انجام دهند.

لازم به ذکر است که جراحی واژینوپلاستی در دوران بارداری و پیش از آن کاربردی ندارد و معمولا توصیه می شود که در این دوره اقدامی صورت نگیرد. چرا که با تگ کردن واژن، فرآیند بارداری به مراتب سخت و دردناک تر خواهد بود. به علاوه پس از زایمان نتیجه واژینوپلاستی از بین می رود و واژن به حالت شل اولیه خود باز می گردد.

مزایای واژینوپلاستی

از مهم ترین مزایای واژینوپلاستی زیباسازی و تنگ کردن واژن خانم ها است که خود مزایای دیگری مانند افزایش لذت جنسی، کنترل ادرار، جلوگیری از عفونت واژن و … را به دنبال دارد.

مراجعه کننده در حین جراحی بسته به شرایطش بیهوش و یا بی حس می شود.

لازم به ذکر است که واژینوپلاستی نسبت به سایر روش های زیبایی واژن، سریع تر انجام می گیرد. واژینوپلاستی معمولا توسط دو ابزار لیزر و چاقوی جراحی صورت می گیرد که در صورت استفاده از لیزر، رد برش ها سریع تر از بین می روند. به علاوه واژینوپلاستی با لیزر، به صورت سرپایی نیز انجام می شود و فرد، بستری نمی گردد. همچنین عدم بروز درد و خونریزی در این روش، یکی دیگر از ویژگی های مثبت آن به شمار می رود.

یکی دیگر از برتری های واژینوپلاستی، روند بهبودی مراجعین پس از جراحی است که تقریبا آسان و به مراتب کوتاه تر است.

در رابطه با هزینه واژینوپلاستی اگر بخواهیم صحبت کنیم، باید بگوییم که این روش نسبت به سایر شیوه های جراحی زیبایی واژن، کم هزینه تر است.

آیا جراحی واژینوپلاستی با عوارض همراه است؟

برخی افراد که علاقه مند به واژینوپلاستی هستند، معمولا به علت عوارضی که ممکن است تجربه کنند، از انجام آن منصرف می شوند. در این قسمت می خواهیم بررسی کنیم که آیا واژینوپلاستی عوارض جانبی خطرناکی دارد یا خیر؟

احتمال بروز درد در هر فرد پس از جراحی واژینوپلاستی وجود دارد که امری طبیعی است. در این شرایط پزشک مظف است داروهایی را تجویز کند که به واسطه آن بتواند درد بیمار را کنترل و در نهایت رفع کند.

همچنین کبود شدن و تورم نقاط جراحی شده، از عوارض طبیعی واژینوپلاستی است که ممکن است تا ۲ هفته بهبودی آن به طول بیانجامد.

با توجه به حساسیت واژن، توصیه می شود که خانم ها به مدت حداقل ۶ هفته از برقراری رابطه جنسی بپرهیزند.

علاوه بر موارد فوق، خطرات نادر دیگری مانند عفونت، خونریزی، تشکیل لخته خون و … نیز ممکن است برای فرد رخ دهد. معمولا این مشکلات در افرادی اتفاق می افتد که اختلالی در سلامت اولیه آن ها وجود دارد.

در نتیجه توضیحات فوق، می توان واژینوپلاستی را جراحی کم خطری دانست که اگر به دستان بهترین جراح زیبایی زنان انجام گیرد، با کمترین درصد خطر و عوارض، نتیجه ای به مراتب مطلوب تر را بر جای می گذارد.

بهترین جراح واژینوپلاستی در تهران

انتخاب بهترین جراح واژینوپلاستی که بتواند از عهده این جراحی زیبایی حساس برآید، همواره جزو دغدغه بسیاری از خانم ها بوده و است. در واقع شما برای انتخاب یک جراح مناسب، باید از سوابق و تجربیات او مطلع باشید تا بتوانید خود را به دستان وی بسپارید. یکی از بهترین جراحان واژینوپلاستی در تهران دکتر مژگان بیک زاده می باشد که سابقه درخشانی در زمینه جراحی زیبایی زنان دارد.

13 + سه =